Mange av våre kunder har de siste årene etterspurt egne løsninger som lettere kan dekke deres behov. Bare for å nevne noen kan dette være å spesialdesigne enkelte spørsmål med spesiell logikk, spesielle ønsker om utseende og design, slotting i kompliserte segmenterings-modeller, interaksjon med CRM systemer eller andre eksterne databaser. Vi har vel nesten uten unntak alltid vært i stand til å løse de utfordringer som har dukket opp.
I hovedtrekk faller utfordringene inn i tre kategorier:
I Walr platform er det enkelt å endre undersøkelsens utseende slik at det nærmer seg noe som du og dine respondenter kjenner seg igjen i. Du kan tilpasse mye -også endre individuelt på ulike spørsmål.
Likevel, det er mange som ønsker at utseendet hele undersøkelsen skal være mer i tråd med "corporate design", og her kan vi hjelpe deg. Så om du - eller din webdesigner - har et utseende som dere ønsker å ha på undersøkelsene: Kom med forslag, så skal vi lage et oppsett dere kan bruke fremover.
I tillegg, og kanskje vel så viktig, så kan du få personifisert de linkene du benytter til å starte undersøkelsene dine. Med god grunn kan det være "skummelt" å klikke på ukjente linker, men vi opp navnet på din bedrift eller organisasjon (dinbedrift) i linkene slik at disse ikke heter noe uforståelig, men derimot f.eks. https://svar.[dinbedrift].no.
I brukergrensesnittet spørsmålsbyggeren lager du enkelt interaktive spørsmål selv: knapper, karuseller, linjaler, drag'n'drop osv. er lett tilgjengelig og enkelt å velge. Undersøkelsene tilpasser seg automatisk til både mobil og PC-basert visning. Du kan selv velge blant en rekke varianter.
Av og til krever imidlertid spørsmålsstillingen et annerledes tankegods, og gjennom en årrekke har vi utviklet mange spesial-spørsmål for kunder som har hatt andre behov:
Det kan være
"Du har spørsmålet, vi har svaret". Så hvis du har en idé, ikke nøl med å diskutere dette med oss: Det kan være mye nærmere i tid (og penger) enn du trodde på forhånd.
Mange bedrifter sitter på store mengder informasjon om sine kunder, det være seg kundeklubber, kjøpshistorikk eller webtrafikk.
Walr platform har en meget fleksibel tilnærming ved at stort sett alle funksjoner kan anropes via APIer of fullautomatiseres.
TA KONTAKT